2013. szeptember 6., péntek

Tapi-zacsi

Annánk szeret mindent jól megfogni, megtapogatni és főként megrágcsálni. Így nagyon figyelek, hogy kisebb dolgok ne akadjanak a keze ügyébe. A tapogatás persze jó móka, és nem szeretném ettől megfosztani, úgyhogy egyik este miután ágyba dugtam, nekiláttam és készítettem egy amolyan kincses zacskót, amit fogdoshat, rághat, nyúzhat...

Nem kellett hozzá semmi különös, csak itthon néztem körül, és egy tálcára halmoztam a hozzávalókat:


- zacskó (gyors-záras, én az anyatejes tároló tasakot vettem elő,
 de egyszerű szendvics zacskó is megteszi)
- babaolaj
- ételfesték
- víz (na jó ez nincs a tálcán)
- széles ragasztó szalag
- mindenféle apróság (kemény, puha egyaránt)

a művelet innen már tényleg csak 10 perc! A tasakba tettem a kincseket: radír, golyó, pici legódarabok, szalag, nejlonzacskóból kivágott betűk, fényes pénzérme, kavics amire alkoholos filccel Annám nevét írtam. A tasakba kb. 50 ml babaolajat öntöttem, mi ugye nem keveredik majd a vízzel, ezzel is mókásabb a tasak, a bátyók esetleg tanulhatnak is ebből. Összekevertem egy edényben kb 1 dl vizet egy kevés ételfestékkel, és az olajos kincsekre öntöttem. Lezártam a zacsit a ragasztó szalaggal és kész is volt Anna első tapi-zacsija :)


Alig vártam a másnapot, hogy Annám kezébe adhassam, és megcsodálhassa. Tetszett neki, húzta-vonta, nyúzta-rágta. A tapasztalatom annyi lett, hogy meg kell erősítenem a ragasztást, mert Anna kegyetlenül elbánt vele már így első találkozásra is. Kis ragasztás, erősítés és már élvezhette is újra. Ugyan nem zörög ( a legtöbb játéka csörög-zörög) de ez is leköti :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése