2013. szeptember 19., csütörtök

Palacknyi szalag

Anna kapott a kincses kosárba szalagot is, amit szeret húzni-vonni és persze nyalogatni. Nincs is ízletesebb egy jóféle, színes textilfoszlánynál! A palackoknak továbbra is kitüntetett figyelmet szentel. E kettőt tehát ötvöztem, a déditől hozott gombokkal pedig fel is dobtam kicsit (zörög és még valami amit lehet ízlelgetni, de nem tud lenyelni). Íme:




A kellékek: átlátszó műanyag palack, akril festék+ecset, víz+tálka, szike, gombok, szalagok, zsákvarró tű, öngyújtó



Először a palackot festettem meg, had száradjon, majd szikével kifúrtam a kupakot, hogy a vezérszalagot áthúzhassam rajta.



A szalagok végét öngyújtóval PICIT megolvasztottam, ezzel megelőzve a rojtosodást.

 A vezérszalag végére (ami a kupak külvilág felőli oldalán figyelget) gombot varrtam, hogy ne csúszhasson vissza; ha nincs gomb, egy masszív csomó is megteszi. Eztán a szalagra gombot húztam, majd a végét összecsomóztam egy másik szalaggal (végek ugye megolvasztva) és így haladtam sok sok szalaggal és gombbal (közben Annám az ölemben játszott és énekeltem neki). A legvégére egy hosszúkás gombot raktam, remélve, hogy azt nehezebb lesz kirángatni :)


És Anna, ahogy először megkóstolja, majd húzza-vonja :




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése