2013. szeptember 13., péntek

Olvasó-napló

Ma van az olvasás éjszakája :) Erről eszembe jutott, hogy megosszam, mit is csináltam Annának az olvasással és a könyvekkel kapcsolatosan. Már nem emlékszem hol olvastam az ötletet sajnos. Azt mindenki tudja, hogy a gyerekek imádnak gyűjtögetni (lásd: matricák, kavicsok, Kinder figurák vagy most a TESCO dominó). Nos, ezen elv mentén, miért is ne gyűjtögethetnék listába szedve a könyveket, amiket eddig elolvastak. Persze gyűjthetnék a polcon is, de sokan, mint én is, nagy könyvtár rajongó voltam gyerekként, és hát azokat a könyveket mégsem lehet a polcon őrizgetni örökké. Szóval vettem egy füzetkét és elkezdtem benne vezetni, hogy milyen könyveket is olvasgatunk AnniGrétivel.


Remélem sikerül véghez vinnem ezt a nagyszabású tervet :) és vezetni Anna olvasmányait addig, míg majd ő folytathatja :) Izgalmas lesz visszanézni, hogyan alakult olvasmányai listája, hogyan változott érdeklődési köre. Később, kisiskolás korban ezzel is próbálom majd ösztönözni a gyakoribb olvasásra, hiszen milyen jó érzés is egy könyv utolsó sorait olvasni, majd becsukni és elgondolkozni mi is történt benne. Majd felvezethetjük Annával a füzetbe, amiben addigra terveim szerint sok sok könyv lesz már. :)


Elrendezését tekintve én a margóra írom a dátumot, lejegyzem a könyv címét, hogy ki írta és ha látom vagy eszembe jut, akkor azt is, hogy mikori a könyv :) Na meg, hogy ha angol nyelven van, azt is, mert tegnap pont az új textil könyvet olvastam fel neki, amiben angolul van leírva egy nyuszi napja. Én ragasztgattam bele matricákat, már jó előre is, hogy kicsit színesebbé varázsoljam :)

És íme AnnaGréta, aki a blog írása alatt is "olvas":




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése