2013. szeptember 16., hétfő

Csemegék télire

Itt van az ősz, itt van újra, és vele az őszi gyümölcsök. Sajna Anna még 1-2 hónapig nem eszik barackot, körtét, szilvát, de nem szeretném ha lemaradna a 2013-as termésről, így nagyszabású fagyasztási akcióba kezdtem. Az üvegekért köszönet Dórinak és Dettinek. A jégkocka trükkért pedig Dorkának :)

A barackot és a körtét hámozás, magtalanítás után beledobtam forró vízbe, majd kihalásztam és pürésítés után ment az üvegbe (amit szintén előtte meleg vízbe tettem). Egy-egy adag jégkockatartóba került, amit lefedtem fóliával, hogy ne mászhassanak bele a bacik a fagyasztóban ;) (keresztanyu tanácsa) Majd fagyás után egyesével csomagolva ment a dobozba és vissza a fagyasztóba.

Mindenre gondosan ráírtam a készítés dátumát és hogy mi van benne.

Íme az eredmény:

Őszibari (bee beee), szilva és körte




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése