2013. szeptember 12., csütörtök

Emlékkönyv

Mikor a kincses kosarunkat fotóztam jutott eszembe, hogy ezt is megosszam (ott hevert a kosár mellett, Annát figyelgetve írom). Anna még csak pocaklakó volt, de én már elkezdtem írni a vele kapcsolatos emlékeket, élményeket. Ezt mindenképp folytatni szerettem volna, így beszereztem egy füzetet, és ebbe írom a vele kapcsolatos dolgokat, élményeket, adatokat. Kicsit az Anna Peti könyvekhez hasonlítanám :)

Az első pár hónapban írtam, hogy mikor eszik, mennyit,mit (néha pici tápszer is kellett), mikor alszik, ha ébren van meddig és hol, mekkora a súlya. Ezt a dátum alá vázlatosan vezettem fel.



 Ez alatt pedig szépen szövegesen leírtam a napunkat. Ezt-azt rajzokkal illusztráltam is... amennyire tudtam, és ha tudtam, hogy készült fotó, kihagytam neki a helyet, majd előhívatása után beragasztottam.


Később, mikor belelendültem az anyuka szerepbe és főztem lelkesen, néhány finomabb receptet is ide  írtam (hiszen szopi alatt a netről csodás recepteket lehet begyűjteni). Az Interspar matricás akcióit imádom, néhány kedvesebb vagy érdekesebb matrica is bekerült a naplóba :) mint ez a foszforeszkáló bagoly. Annának bizonyára nagyon fog tetszeni majd, mikor nagyobb lesz és ezt olvasgatjuk :)


Az emlékek gyűjteményéből el nem maradhatnak a klasszikus talp és tenyér lenyomatok :) Én temperával csináltam, szerintem abban a 3 percben nem mérgeződött meg Anna, és kiütései sem lettek :) De lehet kapni bőrbarát festéket is. Amikor jött az ihlet, csak tempera volt otthon, így mi azt használtuk.


Ma Annának is megmutattam a füzetecskét. 4 és fél hónaposan az irományt homlok ráncolva tanulmányozta, de mikor lapoztam és apukája képét meglátta nagyot mosolygott (a tükör előtt olvasgattuk a szobájában, így láthattam) majd vissza visszatért a tekintete a képre és olyankor elmosolyodott :) Lehet  korábban fogjuk a könyvét közösen használni, mint reméltem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése