2013. szeptember 18., szerda

Szivárvány torta

Ideje volt kicsit rendeznem a képeket, és megtaláltam AnnaGréta keresztelős tortáját :) Még kicsi hozzá, nem tudtuk együtt elkészíteni, de pár év múlva már bőven segédkezhet a munkálatokkal. Piskóta kikeverése, színezése, fondant virágok szaggatása, tortára helyezése :) Jó móka!

A torta alapreceptjét innen szereztem: http://olcso-receptek.hu/torta-receptek/szivarvany-torta/

Nagyjából egy délelőtt alatt meg lehet sütni a lapokat, majd folpackba csomagolva várhatják a másnapot. Délután kikevertem a krémeket. Vajas csokisat alulra, a receptben szereplő mascarponés krémet meg a felső rétegekhez.



Én másnap vettem elő a becsomagolt lapokat és a krémeket. 


Itt kell megjegyeznem, hogy a mascarponés krém nem bírja el a fondant súlyát és "izzadni" is kezd alatta, szóval ha ilyen tortát csináltok, a fondant csak az utolsó pillanatba érkezhet a tortára! A masnit ki kell ékelni valamivel, míg megszilárdul! a virágokat vajjal vagy vízzel lehet a fondanthoz ragasztani. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése