2013. szeptember 6., péntek

Csörgőnk

Egyik nap apára bíztam AnniGrétit. Szépen el is beszélgetett a kisasszonnyal, mondogatta neki "Anna, anya, apa", de Pannika belázadt és egy idő után semmi nem tetszett neki. Apa ekkor tette be a járókába, ahová mellé rakta az épp keze ügyébe kerülő üres PET palackot. Hiszek benne, hogy jobb a gyerekeket természetes anyagokkal körül venni, és minél kevesebb műanyagot szeretnék Panni körül tudni (haha ez egyre kevésbé lehetséges) de ez a palack Anna számára maga volt a csoda. Innen jött az ötlet, hogy kicsit feldobom Pannika palackját.

Íme a hozzávalók:

- víz
- rizs
- ételfesték
- palack
- akril festék

A kis tálkákba vizet raktam, abba rizst, majd jöhetett az ételfesték. Minél tovább van benne, annál sötétebb. Mikor elégedett voltam az árnyalattal, leszűrtem a rizst és papírtörlőn megszárítottam. a megmaradt színes vízből újabb színek keverhetők, így én csináltam lilát is.

Amíg a festett rizs a napon száradt, fogtam az üveget (Jana baby legkisebb kiszerelés) és kivonultam a kertbe a napozó rizsszemek mellé megfesteni.



Mivel Annának nagyjából mindegy a minta, így csak szívecskéket és csillagokat festettem rá, és persze ráírtam a nevét. 


 Íme a kész üveg, benne a vidám színekben pompázó rizsszemekkel (a lila szemek még napoznak). Anna nagyon szereti, további palackokat készítek még, hogy legyen tartalékba, a nagyinál, a nyaralóban :) csörögni-zörögni mindig imád a kisasszony


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése