2015. október 8., csütörtök

Ici pici pók

Itt van az ősz és Halloween. Ideje hát ehhez kapcsolódóan alkotnunk. Itt egz pókocska, hamar gyorsan elkészül, kicsikkel is.

Kellékek:
fekete karton
olló
üvegmosó pálcikák
ragasztó
gülü szemek
lyukasztó

1. Kört alkotunk (én konzervdobozt rajzoltam körbe)


2. Kivágjuk (én sokat vágtam, egy egész ovis csoportnak)


A maradékot ne dobjátok ki, háromszögeket vágtam belőle, narancssárga kartonból kivágott tökfigurák szeme lesz belőle)


3. Ragaszthatja a gyermek a gülü szemeket és a szájat


4. Lyukasztóval készült 4 lyuk a lábacskáknak


5. Kis lyuk a lábaknak, amit itt anya, amúgy gyermek keze ad :)


Nem fotóztam, de került a szemek fülé is egy lyuk, amin fehér fonal megy át, így a pók leereszkedhet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése