2015. október 16., péntek

Gyerekszáj nálunk


2015.10.16.

Felszolgálom a reggel közösen sütött muffint:
Anna: Anya! Nincs arca. (kissé dorgáló stílusban)
Én: Persze kicsim, csinálok. (konyha, Dr Oetker tubus, gyors szem-száj, hiszen elsőre poénból rajzoltam rá arcot, azóta kell....újra tálalom.)
Anna: És az orra???? (kérdő tekintet) Nincs orra. (Kissé vádló hangnem) Így nem tudom megenni. (sajnálkozó hangnem)

természetesen csak  a tetejét fogyasztotta el :)


2015.10.17.


Esti foglalkoztató könyvezés:

Én. Annácska, melyik a kakukktojás?
Anna: ????
Én: Ez kifli, perec és kenyér, ezeket megesszük, ez meg itt innivaló. Na melyik különbözik?
Anna lelkesen: A PEREC! Mert az gömbölyödik! :D

2015.10.23.


- Annacska kerlek szepen aludjal (4 mese utan mar vagy 1000x kertem) Nem szeretnek kiabalni veled de mar nagyon merges leszek.

Anna vidaman
- De hat en szeretem ha kiabalsz. Bendus es a maci is szereti.

- De miert??????

- Annyira szeretem mint a csuda 😆

Szuper,mi?

Most a hasam csapkodjak

2015.10.24.


Ma reggeli Anna. Olvasunk az emberi testrol.

- Annacska,hol az orrod?

- Itt. (Mutatja)

- Es mit csinalunk az orrunkkal? 

- Leszívjuk.

Hiába. Nátha idoszak. 😂 

- Es minek van jo illata?

- Bendusnak.



Anna es az Izlandi zuzmo

- Anna, kerlek vedd be az orvossagot.  

Hirtelen,hatarozott, egyertelmu valasz

- Nem. 

- Rendben van kislanyom. Majd emlekezz erre,mikor te kersz tolem valamit es en is azt mondom,hogy nem. Peldaul nem megyunk a cukraszdaba. 

Kislanyom gondollozik egy ropke pillanatig,majd rajon a (szerinte) helyes megoldasra.

- Majd mielott indulunk a cukraszdaba,beveszem,jo anya? Majd ha megyunk.

Szuper. Persze alvas utanra igrrtem,hogy megyunk, sokaig nem ussza meg 



2015.11.02.


Kb masfel oraja kuzdok az altatassal. Elegem lett Bendegizt szamuztem a kisagyba es kozoltem velyk h csinalnak amit akarnak en alszom.

Anna azonnal kiugrott es Bendus melle telepedett. 

"Semmi baj kicsim. Nyugodj meg Benuskam,majd en ebren maradok veled. "









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése