2015. május 26., kedd

Baba-doboz Annámnak

Baba-doboz Annámnak

Anna kis tesóját már nagyon vártuk januárban, és sokat beszélgettünk róla. Van az én Annámnak egy lila Lilla babája, akin gyakoroltunk. Gondoltam egyet, és készítettem neki egy kis ágyikót. Házikót is fogok, de ez volt egyszerű. Cipős doboz, bele méretre vágtam a takarót-párnát-lepedőt, és nagyjából meg is vagyunk :) Egy esős délután együtt is elkészíthető :)

Melléraktam még ezt-azt, ami kellhet egy babának:

cumisüveg
cumi
popsikrémes tégely (üres szemránckrémes tégely)
popsitörlő (üres kicsi popitörlős zacskóba hajtogattam kiszáradt tiszta törlőkendőket)
kicsi könyv
pelenka (én varrtam, nem a legjobb, de csatolok képet lejjebb profi pelusról)
kicsi plüss a babának amivel alhat
joghurt (ezt Anna választotta)

Rengeteget játszik vele, és igazán pénztárca kímélő :)






Profi pelus babáknak:


baby doll diapers | Baby Doll Diaper


És néhány profibb cipősdoboz babáknak:

Let me begin by saying.. yes…. I am SHOWING OFF! This post is all about me showing off to you. Because I am really rather, very and totally pleased with myself. There. I hope you don’t mind my smugness, but sometimes, I think you just have to be, right?!?! A few months ago, we received …



Doll bed

shoebox

Kicsit profibb:

Shoebox Dollhouse




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése