2014. november 30., vasárnap

Anna Gréta adventi naptára 2014

Végre, elkészült :) Holnap elseje, itt is volt az ideje.

Íme Anna idei adventi naptára. 3 kis díszecskét még pótolnom kell, de így is remek lett :) Egyenlőre üresen lóg a nappali falán.





várja hogy napról napra újabb díszeket akasszon rá a kisasszony.
Amíg aludt, felakasztottam próbaképp a díszeket, mondhatom, egész pofás lett :) Íme:




Ahogy készült:

Lehet venni filc anyagot méterre és A4-es lapokban is. Nos, 1 métert vettem zöld, és fehér anyagokból, így utólag a pirosból is annyi kellene. 

A díszekhez felhasznált filc A4-es méret, és hobbi boltból van. Minden színből vettem egyet, barnának 3 árnyalatát is. 

Továbbá kell még:
- színes szalagok, a díszekre varrjuk, ezzel kötjük fel
- színes, fehér és piros gyöngyök 
- fehér farkasfog a mézeskalácsemberhez
- 12 piros és 12 fehér (vagy sárga) gomb amire a díszeket gomboljuk

A zöld filcből kivágtam a fenyőt- félbe hajtottam, és egy fél fenyőt vágtam, hogy szimmetrikus legyen.

A díszekhez a netről merítettem ötletet, majd saját ízlés szerint formáltam

Az alap pedig a turkálóból van :) 

A felső részét úgy kell megvarrni, hogy legyen benne egy kis alagút, ahová egy lécet vagy valamilyen merevítő anyagot behúzunk, mert különben összerogyna. Az enyémben a képen látható állapotban nincsen, így néhány rajzszög lett a segítségemre.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése